Kilauan Mataku

Hari Raya Opis Sedunia ...

9/10/2009 (Jumaat)

Tonemen bowling diadakan di Ampang Superbowl Summit selepas solat Asar..Dak2 opis aku cam bese semua terkandas seliuh tangan termasuk aku..huhu..
Pada malam hari plak beraya dirumah membe2 lame di seksyen 9 shah Alam, Kajang & subang hingga kul 12 mlm sebelum balik ke hotel..

Beraya di Umah Ir.Irwan Ir.Datuk Khalid ex-house mate lame aku tahun lepas sebelum dia masuk gomen yg comel montel baju hitam 2..huhu.



10/10/2009 (Sabtu)

Menyambut jamuan hari raya di Hotel Holiday Villa..
dari kul 9 pagi hingga 4 petang...

Labels:

posted by Amrixxx @ 4:43 PM,

4 Comments:

At October 13, 2009 at 7:15 PM, Anonymous wirajiwa said...

semat si Am ni rupernyer.. patut sgt dan tak hairanlah menjadi jejaka idaman SP nih. hahahaha lelaki melayu terakhir gituh..

 
At October 14, 2009 at 5:47 AM, Blogger Amrixxx said...

ohoho..jgn ar puji camtu bro... malu aku ngan orang asia nanti..hihihi...xpe ar nanti bro singgah temerloh aku banje mam kepala ikan patin yerk...huhu :p

mane ade sematnye aku bro..bese je..tp kan bro, mak aku kate aku bukan sahaja jejaka idaman SP..malah jejaka idaman melaya terus satu hari nanti..wahahaha...:P:P

 
At October 14, 2009 at 7:34 PM, Anonymous wirajiwa said...

Amin, amin, amin. Nanti bila sudah terbang tinggi janganlah lupa pada yang berlari, dan bila sudah bertahta jangan pula lupa pada yang tiada.

 
At October 14, 2009 at 11:19 PM, Blogger Amrixxx said...

InsyaAllah..walau sape pun kita.. walau dimana pun kita berada.. & walau setinggi helang sekalipun kita terbang diangkasa.. kite tetap menuju pada Yang Maha Esa..

Selagi nafasku terus menghembus.. selagi jantungku terus berdegup..selagi itu aku terus merindu..
selagi ade yang kukasihi..selagi mataku terus berkilauan dimata kalian..selagi itu ar ku teruskan perjuanganku hingga ke titisan darah terakhir utk berpegang pada ikatan tali yang utuh!!InsyaAllah...

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com