Kilauan Mataku

Demonstrasi Pemimpin Berjiwa Rakyat






Gambar diats menerangkan aku tengah berada diketinggian 4000 kaki dari paras laut dimana Jambatan hendak dibina.. dengan kesejukan yang membeku & salji yang turun tanpa henti2 aku meneruskan ronda2 sambil wat demonstrasi setelah mendapat tunjuk ajar dari tukang kayu bernama zol @ nama glamernye john!! Johndoe..ekeke :p



p/s- Semua gambar didalam ini menunjukkan aku tengah posing maut..wahaha.. :p

Labels:

posted by Amrixxx @ 10:29 AM,

9 Comments:

At October 4, 2009 at 11:27 AM, Anonymous Anonymous said...

ekeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :p:p

 
At October 4, 2009 at 11:32 AM, Blogger Amrixxx said...

ekeeleeee.... jeless ar tu..huhu :P
sekali sekala tgk bawah bleh tahan gayat..ekeke :P:P

 
At October 4, 2009 at 12:07 PM, Anonymous Anonymous said...

uishh..besh peeeeeeeeee..mesti santeeek ngk dari ketinggian camtu kan kan

 
At October 4, 2009 at 1:09 PM, Blogger Amrixxx said...

hehe.. yeps.. santekk & berseri2 je cam org yg tgh posing 2..uhuhu :p

 
At October 4, 2009 at 6:59 PM, Anonymous wirajiwa said...

Aku tidokk laa Amm..aku ader penyakit takut ker tempat tinggi ngan takut duduk dlm tempat sempit..sakit bender namer dier tur luper dah. Tp tak laa teruk sampai masuk lif pun tak boleh hihihihi. Kalau kawan kerja cam auk mmm tahau 2 hari jerk laa.. alamat side tak berlawat laaa..

 
At October 4, 2009 at 7:57 PM, Blogger Anish said...

erk..phobia tmpt tinggi erk bro ngee..tp besh wooo..duk tinggi2 leh nmpk semer kat bawah..

ekeleeeeeeeeee dak am ni :p:p

 
At October 4, 2009 at 8:33 PM, Blogger Amrixxx said...

huhu..ntah ar sakit pe bro..may b bro sakit sembelit kot..ohoho :p.. huhu..tp klu lif kat site koi ni bro..
boleh je masuk sokmo pehtu selalu naik tingi2..hihihi..
ok ar 2 hari keje bro.. dapat 2 penglmn..ehehe :p

 
At October 9, 2009 at 2:10 AM, Anonymous wirajiwa said...

herrrr...tidok laa kawan...

 
At October 9, 2009 at 7:05 AM, Blogger Amrixxx said...

huhu..
try ar dulu bro bau tau..huhu :p

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com