Kilauan Mataku

Baju Raya Warna Ape Nak beli Nih??

Alamak.. tulun.. tulun..raye dah nak dekat.. tapi baju raya xbeli g..adeii.. warna pe nak cari nih.. pening tol aku..ahahaha ..ikutkan ati nak je beli warna pelangi...ahaks.. kekadang aku nih beli baju bukan tgk warna pun.. tapi suka tgk pade corak baju & keselesaan ketika memakai..nak pilih warna baju alamatnya mau pengsan dulu..ngee..

Kebiasaan org beli baju melihat pade warna kulit.. tp kulit aku disebabkn cerah melampau terpaksa ar kot cari warna gelap skit..ekeke :p..Sekiranya aku membeli warna cerah2 nampak mcm superstar plak aku nanti..xke haru biru aku nanti..ohoho..Diantara pattern & kaler baju melayu aku jumpe adelah seperti dibawah ini..ngeeh..tapi hati xberkenan lagi..muahaha..







Labels:

posted by Amrixxx @ 2:46 PM,

12 Comments:

At September 8, 2009 at 10:54 PM, Blogger ~* chirpy_chummy *~ said...

gmb kt atas tu xde kaitan kn?

 
At September 9, 2009 at 6:29 AM, Blogger Amrixxx said...

ngeeh..
kaitan dia..tu ar aku mase muda2 & hensem remaja..huhu..ahaks..

 
At September 9, 2009 at 9:37 AM, Blogger ~* chirpy_chummy *~ said...

bwueeekkk...kalu pablo dgr konpem terberak dlm sua...ke....sbb tu la dia menyayangi dirimu? kerana engkau begitu berharga buatnye?kehkehkeh

 
At September 9, 2009 at 10:11 AM, Blogger Amrixxx said...

erk.. kelakarnye..ngeeh..

 
At September 9, 2009 at 10:28 AM, Blogger Anish said...

am kaler ijau yg bwh sekali tu santekkk

 
At September 9, 2009 at 11:13 AM, Blogger Amrixxx said...

huhu.. ijo atas ke ijo bawah nish? ngee :D
tp am rase klu am pakai semua baju melayu kat atas 2..
Am lagi santekkk kot..ekeke :P

 
At September 9, 2009 at 1:29 PM, Blogger Anish said...

ijo kat bwh sekali

ak ah semua tu mmg santek..duit pun santekkkkkkk :p

 
At September 9, 2009 at 3:12 PM, Blogger Amrixxx said...

ahahaha.. mmg santek duit klu beli semua baju raya nih..huhu :D

 
At September 11, 2009 at 10:33 AM, Blogger Anish said...

ate dah susah sgt nak berkenan, so beli je semer erk hohoho

 
At September 11, 2009 at 2:44 PM, Blogger Amrixxx said...

wahahha... worait.. ni termasuk pakej raya tahun depan erk..ekeke :P

 
At September 12, 2009 at 9:36 AM, Anonymous Anonymous said...

hohoho...kang ketinggalan zaman kang :p

 
At September 13, 2009 at 8:23 AM, Blogger Amrixxx said...

huhu..
ye xye jugak erk..ngee

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com