Kilauan Mataku

Vote For Me - Khairul Amri.. :D



Assalamualaikum dan salam sejahtera Semua..
Bersama-sama ini aku sertakan "Demo" video yg aku wat freestyle tahun nih yg mengunakan bola Futsal dan Bola sepak..:D



Sila vote aku..“Khairul Amri” disini Sila Undi Khairul Amri

Pada awal bulan jun yg lepas.. Aku ade join contest ‘freestyle” kat internet anjuran Safwa Heatlth secara suka2.. Lepastu ape lagi aku submit ar video aku men freestyle tahun 2007.. Sejarah lalu, Aku mula bermain menimbang bola gaya bebas (freestyle) pada tahun 2005 sebelum aku berhenti perteghn tahun 2008..

Setelah bace paper metro hari semalam.. rupanya dah seminggu undian telah dibuka… Aku tgk ramai gak peserta2 muda yg berbakat men freestyle selain kecekpan mengedit pun ada.. huhu.. xkisah ar yg penting skill individu tuh ade.. Ramai freestyle didalm dan luar negara suka menimbang pakai bola sepak size 5 dan sangat ringan.. babtu byk gaya dan skill boleh wat.. tapi aku xsuka sgt men timbang pakai bola sepak coz xmencabar berbanding bola futsal yang keras dan berat disamping aku pakai suar jeans..huhu.. klu men pakai suar trek @ short bola dan futsal..rasa ringan je kaki aku.. Freestyle biasanya org men mase berdiri,duduk dan bola mati (groundmoves)..teknik2 persilatan aku ada guna skit.. cuma Tendangan Tanpa Bayang je aku xwat..huhu :D

Selain itu, Aku pernah gak ditegur oleh membe2 dulu nape pakai suar jeans dan bola futsal..aku berpendapat menimbang bola sepak terlalu mudah yakni (ringan) dan xmencabar.. sebelum nih pun mmg aku men freestle pakai bola sepak dan tahu kemudahan kawalan bola.. tapi disebabkan dah beberapa tahun aku tinggalkan bola padang… rasa kekok nak timbang tuh ada ar skit dan ketara gak.. sekurang2nya kena 1-2 bulan pektis baru boleh dapat skill semula yg hilang….huhu…

Kekdang ade org men freestyle nih pakai gas hydrogen dan bola berat skit pada belon.. Aku ingat Dr.freestyle (Suhaimi) je pakai bola camtuh.. boleh katakana mane2 player yg men freestyle suka pakai bola ringan…

Xkisah ar diorang nak pakai bola ke,belon ke kan.. yg penting aku harap dapat jadi finalist @ top ten.. dalam video tuh aku hanya tunjukkan “Demo” men freestyle je coz klu nak aku tunjuk lebih kang kena bayar plak kan..hehe :D


P/s- Terima kasih pada En.Rizal kerana merakamkan aksi2 freestyle aku nih ngan Handy Cam...
Dan Jutaan Terima Kasih tak terhingga aku ucapkan juga kepada yang mengundi.. Majulah sukan untuk Negara :D

Labels:

posted by Amrixxx @ 9:49 AM,

16 Comments:

At June 24, 2010 at 12:06 PM, Blogger bofoyengfeng said...

kejap sangat...berapa limit duration video? tak puas kawan tengok.. apa pun gud luck..gua dah vote.. ;)

 
At June 24, 2010 at 12:17 PM, Blogger Amrixxx said...

mekaseh kemat..
syarat dia letak 30 saat je..
itu pun dah lebih saat aku masukkan..

klu nak tgk aku wat skill..dari men duduk,berdiri dan bola kat paler.. korang doakan aku moga jadi finalist erk..
boleh aku tunjukkan byk skit..hehe :D

lagipun aku wat demo tuh suka2 je..
semer skill yg budak2 lain wat aku boleh wat cuma xde mase nak rakam je..erm..

 
At June 24, 2010 at 1:11 PM, Blogger FARYN said...

phewwwit :)

 
At June 24, 2010 at 2:40 PM, Blogger Amrixxx said...

huhu..
ko mmg... :D

 
At June 24, 2010 at 2:55 PM, Blogger *~ MaR ^_^ L i E y A ~* said...

This comment has been removed by the author.

 
At June 24, 2010 at 2:57 PM, Blogger ~* chirpy_chummy *~ said...

good luck ;)

 
At June 24, 2010 at 3:07 PM, Blogger Amrixxx said...

Mekaseh Mar.. :D

 
At June 24, 2010 at 5:31 PM, Blogger my.mastura said...

aku dh vote...aku tekan 3-4 kali...tp jumpah undi tu x naik2 pon..x tau la diterima ke x :P

takut undi rosak jer nih...

 
At June 24, 2010 at 5:40 PM, Blogger MrPayid said...

gua pasan jgk lu pakai seluar jin.. lainkali, utk dapat point lebih, lu pakai seluar jin gua.. longgar skit.. xde la bila lu nak timbang bola sangkut ngan keketan jin tu..

p/s: jgn lupa cerut, nnt londeh plak

 
At June 24, 2010 at 6:13 PM, Blogger Amrixxx said...

am to mas - mekaseh mas.. undi rosak xper.. klu xnaik tuh maknenya itu ko kena undi lagi...ekeke :P

am to payid - huhu.. gua ingat suar lu tuh elok kasi potong dua dan jual kat pasar malam je wat bisness..ekeke :D

 
At June 29, 2010 at 1:23 PM, Blogger Anish said...

ekekeke rajin tul dak am ni erk..ehehehe apepun good luck..

 
At June 29, 2010 at 2:33 PM, Blogger Amrixxx said...

huhu..
mekaseh nish...:D

 
At June 29, 2010 at 6:14 PM, Blogger Anish said...

lenakali am, alang2 wat aksi tu bior ler yg lebih mneg"trill" kan ehehehe ape punya ayat daaa :p

 
At June 30, 2010 at 8:58 AM, Blogger Amrixxx said...

wahaha...
bukan xmau buat yg hardcore nish..
kang org ckp berlagak plak..ekeke
tgk ar camne nanti.. klu lepas masuk finalist...
insyaAllah..dari hujung rambut sampai hujung kaki am wat.. hehe :D

 
At December 11, 2017 at 10:30 PM, Blogger Unknown said...

bos . ada ctc no khairul amri

 
At December 11, 2017 at 10:31 PM, Blogger Unknown said...

jika free whatup 0193236346 urgent

 

Post a Comment

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com