Kilauan Mataku

Akhirnya Sebuah Permulaan..

Perlawanan yang sungguh mendebarkan & mengujakan penonton2..
permulaan game yang baik aku pamerkan dengan semgat baru coz hampir 2 tahun xberaksi..ermm..

game 1- aku main separuh masa pertama je dan mase ni tengah leading 3-0...
separuh mase kedua aku xtahan n terpaksa keluar coz tetiba sakit pale..
membe xbagi tp aku yakin bleh menang coz dah leading jauh..lalu aku terus keluar pergi toilet jap..tiada tambahan jarigan lepas tu..ampeshh tol coz semua men defend je..ye ar striker keluar..ahaha..


membe2 tengah warm up sebelum main... masing2 semua xcukup tido coz ramai bau balik dari kampung malam tu..


game 2 - aku bermain dengan penuh semgt & stamina yang mantap.. dah leading 2-0..
tapi ntah kenapa ar keeper lepas bola mudah sangat.. hingga seri 2-2.. kecewa tul aku...

game kedua dimana membe2 aku ngk je aku mengkucar-kacirkan pihak lawan..huhu...



game ke -3 - game yang penuh kontroversi & penentu...team aku memerlukan seri je utk layak ke pusingan kedua..tapi nasib xmenyelebahi coz keeper sekali lagi jadi problem..ntah cane ar bola dari corner bleh gol..adeeii..
3 kali berturut2 plak tu dari tepi.. semua anggle dah tutup tapi ntah keeper tangkap lucut saje bola..erm..

xpe ar xde rezeki... redha je ar.. ye ar nak masuk tonemen punya pasal terpaksa aku amik keeper padang bola..dari dulu hingga skg susah tol aku nak cari keeper futsal yg betul2 berani..setakat keeper wat cukup syarat je boleh ar...ngeeh..game ni terpaksa akur kalah 3-0 dengan Harimau Muda dari KL..
jauh benor datang n rasanya mmg dak2 muda ni main utk liga M'sia...

kecewa tol.. game ketiga masing2 main seimbang tapi finishing aku plak wat hal.. 3 kali kena palang & 2 kali kena tiang..sampai gegar tiang gol...huhu.. bola keluar saje..erm..geraaaammmmmmmmm jeeeeeee akuu...nape xmasuk2!! ahaks..
padahal dah one by one ngan keeper 2..huhu...rembatan kencang aku dari jauh kena palang plak..adeii ar.. bertuah ar kaki aku mase nih.. game 1 & 2 okey je...tapi aku xnafikan keeper pihak lawan mmg cemerlang siap terbang2 lagi..huhu.. nape ar keeper aku xcamtu ahaks..team aku xlayak ke pusingan kedua coz faktor bolos lebih 1..
kul 4 tadi dapat berita team harimau muda dah dpt naib johan setelah tewas ngan pelapis skuad terengganu 1-0..


secara kesimpulan..
game tadi permulaan bagi yg baik utk aku coz xinjured..cuma rasa pening2 skit je coz maklum ar dah lame xmasuk tonemen ...
kehangatn suasana betul2 berbeza & menguji kepantasan aku...
tambahan plak..aku n seorang membe je cukup stamina & fitness.. yang lain pancit mase pusingan ketiga nih..ye ar lawan ngan dak2 awal 20-an & terlatih..ahaks

aku harap membe2 aku jogging r petang2 cari stamina... sebelum nih aku ajak xmboh...
ingat tonemen men cam friendly pe bleh rileks2 & sembang2...huhu..
pepun keklahan ari ni aku ku tebus masa liga daerah kerteh yang berlangsung selama 2 bulan.. bermula isnin terdekat ini & tonemen akan datang..InsyaAllah... majulah sukan utk negara..

Labels:

posted by Amrixxx @ 4:58 PM,

2 Comments:

At November 2, 2009 at 9:00 PM, Blogger Anish said...

ngeeeeeeeeeeee beshnyerrr..lama tak men futsal adeiii..jom am :D

 
At November 3, 2009 at 9:32 AM, Blogger Amrixxx said...

huhu..jom rrrrrrrrrrrr nishhh...
mlm tadi am bau pas men liga futsal..huhu...
main 7 minit sebelah.. kena lawan 15 team daerah kerteh..
men 2x seminggu..satu mlm 2 game..

game 1- menang 7-0..
game 2 -menang 2-0...

sambung mlm rabu lak..ngee :p
beshhhhh tauuu....mcm2 gelgat org ade..ahaks..

 

Post a Comment

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com