Kilauan Mataku

Kad Ucapan - Selamat Hari Lahir



Pertama-tama sekali aku nak ucapkan selamt hari lahir wat adindaku (nana) .. sorang je anak pompuan yg manis dlm adik beradiku & manja dlm family...hari lahir dia pada 13/03/10 yg lepas..umur dia skg 17 tahun n akan amik SPM tahun nih.. Abg2 mu balik nanti bawak hadiah yg mesti nana terpegun nanti..InsyaAllah..hehe..

Pening gak abgmu nih nak cari hadiah coz ye ar.. dia bukan cam dak2 pompuan lain..
xsuka men anak patung n mam kek..erm.. xpe ar.. abgmu ini dah ade hadiah watmu jadi gadis idaman malaya... huhu :D

_____________________________________________

Pada Temanku Di SP ( Bro Xpdc, Ben, Wan & anisdelaila) yg menyambut hari lahir bulan nih.. Moga2 korang dapat capai matlamat dlm hidup...

so, dgn itu aku kirimkan kad ucapan...hehe :D










Labels:

posted by Amrixxx @ 10:49 AM,

2 Comments:

At March 17, 2010 at 12:21 PM, Blogger MrPayid said...

uh3...ada adik rupanya... i pggil u abang la ek pasni..huak3... kalau gualabeb tau ni, comfirm dia xperang ngan hang dah..wakakakakka

 
At March 17, 2010 at 1:09 PM, Blogger Amrixxx said...

ekeke..
geli betul aku dgr ko ckp camtu payid..ahaks..
ko nak kena terajang ngan bini ko ke pe? hohoho..

huhu..
ko dendiam udah ar payid.. nanti psiko plak aku nak berdebat ngan dia..ahaks.. :D
aku rase elok dia ngorat ko dulu ar payid..ahaha

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

Image Hosting by imagefra.me

The Authors

Blog "Kilauan Mataku" ini merencanakan perjalanan sisa hidup aku yang menempuh ranjau kehidupan yang penuh lakonan.. Pada Kilauan Mataku tiada ape yang indah melainkan aku dapat menempuhi segala kesulitan dengan tersenyum manish.. Kilauan Mataku tersenyum indah dan manja seolah-olah ku ketahui akan akhir hayat ku.. Sakitku alami ku pendamkan dengan menjauhkan diri dari teman untuk ku luahkan kesabaran & ketabahan ku.. Mataku seolah menitiskan air mata andai ku lihat Kilauan Mataku bersama teman-teman leka bersuka ria.. Ingatlah wahai Mataku.. Sesungguhnya dunia ini lautan yang dalam, dan manusia telah banyak karam didalamnya, oleh itu jadikan lah kapal mu didunia ini berbakti kepada Allah, muatannya Iman dan layar nya Tawakkal, mudah- mudahan kamu selamat".

"Khairul Amri"

Kilauan Dimataku

Jika Allah menimpakan sesuatu kemudharatan kepadamu, maka tidak ada yang dapat menghilangkannya kecuali Dia. Dan jika Allah menghendaki kebaikan bagi kamu, maka tak ada yang dapat menolak kurniaNya. Dia memberikan kebaikan itu kepada siapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya dan Dialah Yang Maha Pengampun lagi Maha Penyayang..

Image Hosting by imagefra.me

Sajak Dimataku

Indah nian malam cemerlang
Bertaburan beribu bintang
Sayang rembulan bersendirian
Seperti tiada berteman
Sungguh ada beribu bintang
Hanya satu indah berseri
Walaupun berjuta sayang
Yang mana satu idaman hati

Cari bintang kejora
Berseri dan bercahaya
Tapi sayang dik sayang
Kejora di awang-awang
Kalau bulan yang kesepian
Jangan pungguk yang dirindukan
Jikalau mencari kawan
Bintang di awan sanggup temankan....


~Amrixxx~

Lets Shout

Aku Dimataku

Jika Dia Diam, Diamnya Sangat Menyenangkan.. Jika Dia Senyum, Senyumnya Sangat Membahgiakan... Jika,Jika & JIka... Semuanya Membuatkan Kita Selesa... Itulah Dia Insan Yang Punyai Akhlak Yang Terpuji..

click for more

Sedang Berkilauan Di Mataku

Links

Blog Mataku

Archives

Previous Posts

Recent Comment

IP Mataku

IP

Siaran Mataku

TV3TV9 dekat dihati NTV7GB | Grand Briliance

Berita HarianBaca paper... .: Harian Metro :.Your Independent News [ Malay Mail]HARAKAH daily

Sifoo GrafikDewan Bahasa & Pustaka MAXIS web MMSMAXIS web SMS

gengjurnal.netwebkl jiwang.netdigital dome Tokeikedai.netKhairilhusni | ..::K-rex20XX~~ Laman Informasi Anda ::..

Parti Pas Malaysia.: PARTI KeADILan Rakyat:.




Get this widget!


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com